Żeby w Kole była interakcja, a Grupa pozostała czysta...
Nie jesteś zalogowany.
Mam zaszczyt ogłosić, że zgodnie i z zapałem przystąpiliśmy do pracy;-)
Oto nasz wstępny podział zadań:
1) Oprawa namiotu
a) baloniki + hel
b) winyle
c) kartonowe postaci
d) farba w spray'u
e) plakaty!
f) kula (?)
2) Technika -> Paweł
a) zasilacz, głośniki i takie tam
b) muza
c) ekran + projektor multimedialny
d) komp z klipami
e) karaoke -> Basia
3) Stroje -> Marta & co.
4) Konkursy -> Nel
5) Transport -> Piotrek
Offline
Dzięki za założenie tematu.
Dowiedziałem się w pijarze szkoły, że dadzą nam kasę na hel do balonów (balonów dostaniemy 200 sztuk). Będziemy mieli też piękny namiot, który kupi szkoła. Basia miała dzisiaj go obejrzeć w makro Kasę na stroje weźmiemy z naszego budżetu.
Offline
Świetnie... propozycje na konkursy są w toku. Jeśli macie jakieś pomysły to dzielcie się nimi.. najchętniej mailem:
nel.gwiazdowska@gmail.com
Ćwiczę twista, więc myślę, że spokojnie damy radę
Offline
Co do konkursów, to przyszedł mi do głowy pomysł, żeby zrobić coś, na modłę zeszłorocznego quizu.
Po wpisaniu w google "rock and roll" wywala sporo linków dot. historii tego nurtu. Możemy to wykorzystać i stworzyć kartki z pytaniami.
Nie byłam przekonana do tego pomysłu w zeszłym roku, ale sprawdził się, więc chyba warto go wykorzystać
Ps. Neeeel... A przeszkolisz nas z tego twista? ;-)
Ostatnio edytowany przez Marta (2009-05-06 21:25:26)
Offline
Też o tym myślałam... I jestem za tym pomysłem! ! !
YEAH!
p.s oczywiście, że Was przeszkolę... BA nawet będę z Tobą tańczyć
Offline
Szanowne koleżanki, szanowni koledzy ;-)
Chciałam tylko dać znać, że nastąpiła pewna zmiana dotycząca koordynacji Juwenaliów.
Po zebraniu, wspólnie z Kasią, doszłyśmy do wniosku, że ja zostanę koordynatorem całości.
Dziękuję za uwagę
Ostatnio edytowany przez Marta (2010-02-12 19:58:30)
Offline
Z ta historia rock and rolla to rewelacjyjny pomysl Wiadomo cos o strojach? I kiedy pani koordynator nastepne spotkanie? Moze we wtorek o 13 co?
Offline
Co do tego, czy namiot sam w sobie będzie piękny, to się okaże. z tego co oglądałam, to w ofercie jest sam syf... ale mniejsza o to, ładnie go przystroimy.
Pawle, a wiesz już o której rozpoczynają się koncerty? jak wiesz, ważne jest to dla organizacji karaoke.
I jeszcze jedna sprawa - lemoniada. W PR powiedzieli, że CC nie da nam kasy na jakiekolwiek jedzenie... a czy oni rozliczają też budżet koła? Może z tej kasy wygospodarujmy jakąś sumę...
( a propos w makro nie ma lemoniady. trzeba by samemu zrobić )
Pozdrawiam
Offline
Lemoniadę ostatecznie możemy zrobić sami Kilka baniek wody, kilka kilo cytryn, ze 2 kilo cukru... ;-)
Co do strojów to proponuję, żebyśmy zdeklarowali się kto ubiera się sam, a kto chce wypożyczyć (oczywiście na koszt uczelni). Wtedy będę wiedziała o jakiej ilości strojów w ogóle mówimy. Zwiedziłam już wypożyczalnię Romy, ale poszukam jeszcze w innych miejscach. Może będzie więcej, taniej, lepiej... ;-)
Jeszcze nie odnajduję się w roli koordynatora, więc mam pytanie do przewodniczącego: czego miałoby dotyczyć ewentualne spotkanie we wtorek? Najprawdopodobniej jest sens je robić, ale chciałabym się upewnić co do tego ;-)
Proszę o wyrozumiałość ;-)
Offline
Rzucajcie nazwy rock'n'rollowych kapel! Właśnie szukam plakatów ;-)
Offline
W związku z tym, że istnieje potrzeba przedyskutowania niektórych kwestii, zapraszam na spotkanie w sprawie Juwenaliów 12 maja o godzinie 13.00. Spotkanie będzie najprawdopodobniej - tak jak ostatnio - w sali 1225, ale dokładne informacje wywieszę przy windach i na naszej tablicy kołowej.
Serdecznie zapraszam
Ps. Przed spotkaniem proszę o przejrzenie swojej szafy i podjęcie decyzji co do stroju (czy wykorzystacie swoją szafę czy wypożyczalnię strojów)
Ostatnio edytowany przez Marta (2009-05-09 19:57:12)
Offline
Hejaaaaaaaaa
Newsy z mojej strony są następujące:
* Możemy wziąć keyboard (chociaż nie uważam, żeby to było potrzebne... hmmm zwłaszcza, że nie ma gdzie podłączyć ;/)-> ale tak rzucam pomysłem
* Mogę zrobic ciasteczka z rodzynkami.... Ludzie będą je chętnie brać.. ( a jak nie to dla nas zostanie)... Ewentualnie jakieś ciacho (takie suche P) też mogę przygotować... Możemy je pokroić na małe kawałeczki
* Myślalam o tej lemoniadzie. Jestem w stanie zrobić, ale nie ma w co jej przelać... Więc sądzę, że nawet taniej by wyszło jakbyśmy kupili jakiegoś ZBYSZKA 3 CYTRYNY czy inne HOPY
ale mam mega pomysł.... tylko trzeba to ogarnąć.
Są takie oranżady w proszku... Można je rozpuścić w kubeczkach, albo zostawić w papierku by ludzie ją brali w takiej postaci w jakiej preferują...
BYŁOBY SUPER ! ! ! Nie ? ? ?
Bo przemyślałam sprawę i te szklane butelki po coli chyba nie przejdą, nie ? ? ? (za mało ich uzbieram)
Offline
Jutro będzie więcej i o różnych rzeczach, natomiast dziś wkleję zdjęcia kostiumów z wypożyczalni przy ul.Górczewskiej 119.
Bardzo proszę o to, żeby każdy z Was je obejrzał i zdecydował czy interesuje go któryś z tych kostiumów, czy wolałby ewentualnie jakiś kostium z teatru Roma (idę tam w piątek razem z Basią, żeby wspólnie obejrzeć je jeszcze raz). Decyzja o tym, skąd będziemy brać kostiumy jeszcze nie zapadła, natomiast lepszą ofertą (pod kątem finansowym) jest wypożyczalnia, których stroje prezentuję poniżej.
Proszę o Wasze opinie na temat tych strojach
(zdjęcie nr 282)
(zdjęcie nr 284)
(zdjęcie nr 285)
(zdjęcie nr 286)
(zdjęcie nr 287)
(zdjęcie nr 291)
(zdjęcie nr 293)
Dla facetów można wypożyczyć tylko koszulę w grochy - jeśli wolelibyście mieć własne spodnie ;-)
Ostatnio edytowany przez Marta (2009-05-13 22:32:35)
Offline
Ejjjjj baaaardzo mi się podobają.. i nie potrafię się zdecydować....
Offline
te stroje są super! Dla Pawła koniecznie biały Elvis!
ja możne poszła bym w wersję z lateksową kurteczką.
zobaczymy jak w Romie, ale moim zdaniem te propozycje są świetne! A skoro tańsze, to jeszcze lepiej.
co do propozycji Nelly, pamiętasz jak było rok temu? jedzenie owszem przyciągało ludzi, ale niekoniecznie tych pożądanych... (panowie pożerający cały talerz ogórków)
Offline
Zgadzam się z Basią. Pawłowy Elvis powinien być biały...
No i też mi się lateksowa kurteczka podoba(taka Greasowska -ale może być w niej strasznie gorąco).
A groszki też są niezłe... Najlepiej by było przymierzyć...i wtedy zdecydować...
Co do Romy czy Górczewskiej (dostosuję się).
A jesli chodzi o jedzenie- Szefowo co Ty o tym myślisz?
Ostatnio edytowany przez nelly (2009-05-14 17:06:01)
Offline
Nadrabiam już zaległości i piszę co i jak ;-)
Sytuacja na chwilę obecną wygląda tak:
* hel jest już załatwiony. Trzeba będzie tylko w piątek pojechać po niego na ul.Bukowiecką. Szukam ew. chętnego na wypadek gdyby Grzesiek z PR-u się nie wyrobił (a mam nadzieję, że jednak się wyrobi ;-) ).
* będą płyty winylowe
* najprawdopodobniej będzie kula załatwiona przez Kasię
Kwestie pozostałe:
* CIASTECZKA - jeśli Nel wyraża chęć upieczenia ciasteczek to ja jestem ZA ;-) Co prawda faktem jest, że w zeszłym roku jedzenie przyciągało panów "po ciężkiej nocy", ale mam nadzieję, że ciasteczka będą inaczej działać na ludzi niż ogórki kiszone, smalec i kiełbasa ;D Zresztą możemy ich nawet nie wystawiać tylko zostawić dla nas samych - no chyba, że Nel planuje rozpoczęcie - do przyszłej soboty - masowej produkcji ;-)
* LEMONIADA - przygotowanie własne będzie nas kosztować ok 6-7 zł. Pi razy drzwi wystarczy nam to na dwa baniaki 5 litowe. Hoopy i Zbyszki są droższe. Na jedzenie nie mamy żadnych pieniędzy, więc chyba lepiej będzie zrobić samodzielnie. Oranżada w proszku jest fajnym pomysłem, ale chyba nie damy rady go zrealizować, bo... 1) musielibyśmy kupić bardzo dużo tego 2) nie dostaniemy za to zwrotu kasy z CC.
* MUZYKA - proponuję, żeby każdy z nas znalazł trochę muzyki rock'n'rollowej i albo podrzucił Pawłowi całe piosenki, albo żeby wpisał tytuły tutaj. Jeśli będziemy mieć dużo muzyki to unikniemy znużenia podczas słuchania po raz 150 danej piosenki - tak jak w zeszłym roku "Czerwonych korali".
* PLAKATY/ZDJĘCIA - na początku przyszłego tygodnia kupię kolorowe brystole do przygotowania plakatów, informacji ze zdjęciami i tym podobnymi rzeczami. Mam jednak pytanie - czy wolicie żeby te plakaty rozdać do przygotowania przed sobotą czy lepiej wyklejać, przyklejać i przygotowywać je na miejscu?
* BANER/FARBA W SPRAY'U - czy są nam potrzebne jeśli będziemy przygotowywać kolorowe plakaty?
* LAPTOP - umknęło mi gdzieś to, kto bierze
* ADAPTER - dowiem się czy nie będzie problemu z przywiezieniem jakiegoś stolika. Jeśli będzie stolik to fajnie byłoby postawić adapter
* KONKURSY/GADŻETY - będziemy mieć mało gadżetów, więc koniecznie trzeba ustalić kryteria ich przyznawania, żeby nie okazało się po godzinie, że możemy co najwyżej dawać cukierki ;-)
* QUIZ - jest już gotowy! Bardzo mi się podoba i choć nie jest bardzo prosty to myślę, że sprawi wiele frajdy tym, którzy będą go wypełniać. Dzięki Nel!
Pozdrawiam i przepraszam za przydługą wypowiedź
Marta
Offline
Wkradł się błąd...
Wypożyczalnia ze strojami, które wkleiłam jest na ul. Grójeckiej 118, a nie jak podałam na ul.Górczewskiej 119.
Za pomyłkę przepraszam
Ostatnio edytowany przez Marta (2009-05-14 19:25:06)
Offline
Dooobra bede ELVISEM! xD
Ciasteczka? Jestem za! Chetnie cos przegryze w czasie parodiowania elvisa Laptopa wezme
Offline
Pytałaś o plakaty... Wolałabym przygotować na miejscu, ale z drugiej strony, czy się czasowo wyrobimy ? ? ? Wygodniej byłoby w sobotę tylko je powiesić... Echhh życiowe dylematy.
Ciasteczka zrobię... Muzykę przekażę! ! ! A cieszę się z quizu (ale myślałam, że jest łatwy).
Czy po stroje jedziemy indywidualnie, czy ktoś chciałby mnie przygarnąć? ? ?
Ostatnio edytowany przez nelly (2009-05-15 09:49:29)
Offline
nelly napisał:
Pytałaś o plakaty... Wolałabym przygotować na miejscu, ale z drugiej strony, czy się czasowo wyrobimy ? ? ? Wygodniej byłoby w sobotę tylko je powiesić... Echhh życiowe dylematy.
W takim razie przemyślcie tę sprawę ;-)
nelly napisał:
Czy po stroje jedziemy indywidualnie, czy ktoś chciałby mnie przygarnąć? ? ?
To zależy od ustaleń z wypożyczalnią - czy dadzą nam możliwość wpisania wszystkich strojów na jeden rachunek, jeśli bralibyśmy je indywidualnie. Jak będę coś bliżej wiedziała to na pewno dam znać
Offline
Co do ścian od środka, proponuję, żebyśmy przygotowali to w czwartek albo w piątek. Myślałam, że można
1) posklejać ze sobą arkusze szarego papieru tak, żeby zajęły całą powierzchnię ścian namiotu
2) na szary papier nakleić warstwę z gazet - zbierajcie, nie wyrzucajcie!
3) na gazety nakleić:
a) plakaty
b) może sylwetki muzyków (np. z czarnego papieru)
4) na miejscu moglibyśmy dorzucić do tego nasze rock'n'rollowe graffiti
Jeżeli przygotujemy to wszystko wcześniej, na miejscu będzie trzeba tylko umocować te płachty do ścian namiotu.
Co Wy na to?
Ja mam czas w czwartek od 13 i w pt między 11 a 15, a później wieczorem, od ok. 17
Offline
Ja tez w piatek moge jechac po stroje od 13 do 15, no i po 17
Offline
byłam w tej wypożyczalni na grójeckiej i wygląda to tak: stroje są jakościowo porównywalne do tych z Romy, ale mniej zróżnicowane - dla dziewczyn sukienki w grochy lub spódnice w paski, dla chłopaków oczywiście Elvis. Ceny są różne, damskie stroje są od 30 ( same spódnice) do 60 (sukienki), Elvis kosztuje 70 zł. Pani powiedziała, że jeżeli weźmiemy powyżej 8 strojów, to będzie 10% zniżki.
Tylko jest pewien szkopuł, a nawet dwa: za każdy strój trzeba dać 50 zł kaucji i zapłacić z góry. Jest opcja, że jedna osoba weźmie odpowiedzialność za wszystkie stroje i wtedy nie trzeba będzie dawać zaliczki. (tak przynajmniej zrozumiałam)
Drugi szkopuł jest taki, że żeby dostać zniżkę musimy razem pojechać po stroje, bo boją się, że mniej osób wypożyczy niż zadeklarowano.
I teraz pytanie czy da się znaleźć jeden wspólny termin?
Offline
Ja moge tak jak napisalem, w piatek od 13 do 15 i od 17 wzwyz Kasia tak samo jak ja
Offline